web widgets
RSS

HARAPAN KABUR


Di kala ini ku cari kepastian
Tapi yang nyata harapanku tak seindah impian
Kasih sayang terduga
lalu tercoret bicara luka
mungkin aku bukan terbaik
tapi ku sempurna andai kau bersamaku
menyatukan kekhilafan dr insani

Duhai hati bilakah akan sembuh
pantaskah aku merayu
andai tidak dimengertikan

Mengapa kasihmu berubah
adakah aku tidak lagi menjadi teduhanmu
atau langkah bersamaku ini membosankan dirimu
aku bukan apa²aku insan
yang ingin disayangi dengan penuh kejujuran dan
kesetian dari lubuk hatimu yang paling dalam
terlalu sukar ku gapai harapan ku ini

Ya Allah andai ini hukumanMu
padaku melaluimu.....ku terima
andai ini suratan jalan²yang terpaksa ku lalui
andai ia terputus.....aku pasrah kerana ku sedar
aku xkan dapat menawan hati mu seperti pertemuan pertama itu
mungkin kenangan telah pudar
di bawa arus² kehidupan tak dapat menyentuh hatimu
masa mengubah segalanya walaupun kelahiran putera dan puteri
xkan dapat membuat dirimu memahami dan mencintai ku seadanya

Siapalah aku di hatimu.......
aku kenangan silammu
masa yg berlalu oleh jalan² yang terduga
mengubah layarmu ke haluan lain

Apapun terima kasih kerana memberi segala rasa
dalam perjalan hidupku
denganmu ku kenal erti rindu....sayang dan segalanya
Harapan ku kabur
kuserahkan jalan hidupku padaNYA
Moga ada ketabahan untukku ~~@!@

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan