web widgets
RSS

Beralih Arah....


Tak mampu ku Baca hati mu sayang
Tak mampu ku raih cinta mu
Andai beralih arah.....

Terlalu mudah kau mengubah haluan
Berubah pada yang lain
Apakah kasih sayang ku semai
Tidak dapat kau rasa hangatnya
Rasa getarnya.....menyambung hatimu padaku

Terlalu pahit untuk ku telan
Kasihmu beralih arah
Apakah yang membuat haluanmu berubah sayang
Tidak cukup indahkah aku untukmu
Tidak cukupkah kasih yang ku curahkan
Dan tidak cukup memahamikah aku untukmu

Mungkin aku kolot
Tapi mengapa kau cintaku dulu
Sepenuh jiwa mu

Aku sedar aku hanya gadis kampung
Yang tak dapat mengerti arus kota
Tapi aku bangga itulah warisan yang kubawa
Penuh terdididk dengan adat ketimuran.



~~Niza Idris ~~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan